Terapia- ja kuntoutuspalveluita tarjoavalle HLS-Fondolle verkkosivut ovat tärkein viestintäkanava, kertoo viestintä- ja kehityspäällikkö Outi Kontkanen. Verkkosivu-uudistuksessa huomioitiin vastuullisesti asiakaskunta toteuttamalla kokonaan selkokieliset verkkosivut. Evantia oli…
Selkopalveluiden referenssit
Fimea, selkopuhevideo
Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea on lääkealan kansallinen viranomainen, jonka tehtävänä on valvoa ja kehittää lääkealaa sekä edistää lääkkeiden järkevää käyttöä väestön terveydeksi. Toiminta kattaa…
HLS Asumispalvelut, selkeillä asiakasohjeilla parempaa asukastyytyväisyyttä
HLS Asumispalvelut halusi selkeyttää keskeisiä asiakkaiden kanssa käytettäviä lomakkeitaan sekä työntekijöiden sisäisiä työohjeita. Evantia tuotti HLS Asumispalveluille selkomukautetut materiaalit, joissa hyödynnettiin selkokieltä, selkeää asettelua ja…
HLS-Fondo ja Sanapolku, asiakasprosessien sujuvoittaminen selkeillä asiakasohjeilla
Selkeät asiakasohjeet parantavat laatua ja tuovat säästöä Evantia toteutti asiakasohjeiden selkomukautuksen HLS-Fondolle ja Sanapolulle, jotka tuottavat kuntoutus- ja terapiapalveluita valtakunnallisesti. Palveluihin kuuluvat puhe-, toiminta-, fysio-…
Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisa, selkeät asiakasohjeet asioinnin sujuvoittamiseksi
Eloisa uusi huoli-ilmoitusten saatetekstit ja tässä yhteydessä teksteistä haluttiin tehdä mahdollisimman selkeät. Evantia selkomukautti Eloisan huoli-ilmoitusten tekstit selkokielelle. Selkomukautus toteutettiin tiiviissä yhteistyössä Eloisan kanssa. Projektin…
Itä-Uudenmaan hyvinvointialue, selkeät asiakasohjeet digi-palvelussa
Itä-Uudenmaan hyvinvointialue hyödyntää toiminnassaan digitaalisia sote-palveluita, ja se julkaisi syksyllä 2023 Digitaalisen sosiaali- ja terveyskeskus HyVä-digin. HyVä-digin tarkoitus on helpottaa terveysasemien ruuhkia hoitamalla digitaalisin keinoin…